Just Want To Make Friends :)

Thursday, January 27, 2011

Masok team bOla skolah sioT!!!

hahaha..akhirnya pada tahun 2011 nie,aku msok team skola dlam permainan bola sepak...telaksana jugak la impian akuh!!hahaha..tp yg lebih membanggakan player2 converse Fc ramai yg dpat..yg dri converse senior ad sorang kot kalo x silap(x pasti la sebab bru buat pemilihan,xkenal sgt ag)..aku skunk bejinak-jinak(hahaha,jinak la sgt)aku maen posisi midfield skrang,posisi yg agk payah jugak la bgi aku sebab sebelom nie aku maen striker atau wing tp aku cube nk beralih angin plak un..mane la tau tahap prestasi aku bile maen midfield nie meningkat plak...tp yg menyedihkan aku plak enset aku masok air..uwaa..nie sume salah met ar nie..atoiyai..tepakse la kumpul duet dri skrang nk beli enset baru..hahaha,,


 


P/S:kat sini aku nk bg tau korang tentang player baru coverse Fc..
      player baru
 
 1:Hasrul nizam
 2.Nor azuan rasad.

   Player converse FC yg mewakili skolah..

1:Awist Kharnie(kecik)
2:Fadhil Jamaludin
3:Sayfudin Norasid(Mat indie)
4:Hasrul Nizam
5:Nor Azuan(langsat)

No comments:

Post a Comment