Just Want To Make Friends :)

Saturday, September 28, 2013

Jiwa Manchester United ㋡

MANCHESTER UNITED

Mungkin Ramai Yang Selalu Pandang Sinis dekat Kelab Manchester United Ataupun mereka lebih dikenali sebagai Haters.Kalau ikutkan dulu Manchester United memang Rivals kuat dengan kelab LIVERPOOL . Tetapi Sejak Kegemilangan Manchester United ni semakin memuncak semakin ramai haters yang membenci. Orang Ramai cakap aku sokong Manchester United sebab gelaran yang MU dapat. Aku cuma nak cakap yang korang silap , Aku sokong Kelab Manchester United sejak zaman David Beckham lagi.First Time aku tengok game ManUtd sebab David Beckham.Walaupun Beckham tak berapa hebat bila control ball tapi sepakan dia , Perghhh!!! Kalah Safiq Rahim (Dah memang beckham hebat pun kalau nak dibandingkan dengan misai kontot tu).



Musim ke Musim aku makin seronok tengok ManUtd punya game , then sampailah tiba pulak lagend Cristiano Ronaldo.Makin seronok lah tengoknya.Jadi Aku memang Die Hard Fans Manchester United. Aku bukan fans yang hanya tau mengutuk, mencerca, n memburukkan team orang lain.Aku tau sejarah kelab,lagend kelab.Jadi Dari korang Bising-Bising kutuk aku, pergi cari maklumat tentang kelab yang korang minat. Liverpool is always NOOB !! Dulu Alex Ferguson , Sekarang David Moyes. Kami Akan cuba bagi ruang pada kamu Moyes.

"MANCHESTER UNITED FIRST SQUAD IN DAVID MOYES ERA"


No comments:

Post a Comment