Just Want To Make Friends :)

Tuesday, December 21, 2010

Aku benci dax Uw!!!

aku beNci giler gan dax pompuan sorang tuh!!pkwe dyE da mula sound aku!!dye Pikir aku  tK0t la!!aku nk ckp jew name dax pompuan tuh,tp aku xnk la aibkan dye!!tp ape masalh betina tuh..cite mase lepaz PMR..da dekat dua bulan da..masalahnyer puncanyer pasal dye,apahal nk libatkan aku plak!!S**L bet0l la..aku kal0 boley aku nk jew jumpe betina tuh..tp wat skunk bia dulu..tggu kalo wat2 pkwe dye nk jumpe aku lagi kew ...Skunk tindakan aku adalah aku x akan peduli da betina tu lagi!!suke ati dye la nk watpe!!!kalo dye mati pown dye pnyer pasal la..budus..SHIT??

3 comments:

  1. hahah,,tuh la ko..yg ko g lyn dak uh asl???un ko blek yg kne,,pmpn uh un pndai ptar blit cter,,kn ko da kne..so amek nie as pngjrn,,

    ReplyDelete
  2. ok bro tankz!!!
    pade mok sori mu jauh sgt la nk ajak..haha

    ReplyDelete